Olimme alkupääsiäisen Tukholmassa. Äiti oli varannut liput Stockholm Ice -tapahtumaan, johon tulisi ainakin Evgeni Plushenko, Stéphane Lambiel, Adrian Sulcheiss, Kristoffer Berntsson ja Sarah Meier. Myös Szolkowi ja Stanislav Moronov olivat siellä, pariluistelijoita  !

Minä olen menossa Tukholmaan laivan hytissä. Photo by Puma.

Minä hotellissa. Photo by Puma.

Hotellimme oli Götgatanilla. Olemme olleet siellä joskus ennenkin ja siitä oli mukavanpituinen kävelymatka Globen Arenalle, jossa jääshow oli.

Minun sänkyni vedettiin hotellissa seinästä. Tuli mieleen elokuvat, joissa joku komediahahmo jää sängyn väliin, kun se nousee lattiasta yhtäkkiä takaisin seinälle. Photo by Puma.

Menimme ajoissa Globen Arenalle ja näimme hienoja luistelijoita. Varsinkin Evgeni Plushenko oli ihan huippu! Stéphane Lambielilla oli silloin synttärit ja yleisö sai nousta laulamaan hänelle synttärilaulun.

Minä Tukholmassa. Photo by Puma.

Shown jälkeen löysimme luistelijoita Globen Arena -hotellin aulasta. Pian tuli paikalle myös Evgeni Plushenko. Sillä oli yllään beige merkkitakki ja tummansiniset pillifarkut.  Ja kauhea kasa punaisia ruusuja sylissään. Äiti antoi sille fanikirjeen ja sai siitä hyvän kuvan.

Tapaamisen jälkeen menimme kävellen takaisin iloisina hotellille todella korkeaa siltaa pitkin. Seuraavana päivänä ostelimme jotakin. Minä sain Madagascar 2 -nintendo DS -pelin (käytetty kai, mutta toimii hyvin) ja Super Mario -pehmonuken. Laivalta ostin ison suklaamunan, jota kukaan ei ole vielä kyennyt syömään.

Hytissä oli ikkunan tilalla tällä kertaa tällainen kaunis taulu. Kuvittelin siihen äitini kanssa Stéphane Lambielin uimaan selkäuintia, lol!

Enää kaksi kuukautta koulua! "TsaijaijaiTsaijaijaiTsaijaijai!!!"