Pikkukisa tulossa ja löydettiin pari pukuakin halvalla (10€/asu). Pinkissä ei ole koristeita, joten se tuskin tulee kisaan mukaan.
Photos own Sadako:

Tässä on alla aluspaita (sukkahousutyylinen paita) ja sukkahousut.

ja luistimet...

Tää on todennäköisesti niissä kisoissa yllä.

Tämä käy profiilikuvasta!
All Photos own Sadako.






























Kommentit